מוזיקה איכותית להופעות ואירועים ומסיבות: מוזיקה לחתונות, מסיבות פרטיות ואירועים משפחתיים, מופעים באולמות, בתי מלון ומסעדות.

להיטים בינלאומיים של כל הזמנים שירי שנות ה-60, ה-70, ה-80 ומוסיקה של פעם. שירים באנגלית, צרפתית, עברית, יידיש, איטלקית, רומנית, פולנית לטינית וספרדית.

להקת הצמד האנרגטי רויאל מיוזיק מבצעת במקצועיות מגוון רחב של שירים מכל הגוונים והטעמים ומרקידה קהל אירועים פרטיים, אולמות ומסעדות. ברפרטואר הלהקה עשר שפות והוא כולל משירי טום ג’ונס, אלוויס פרסלי, ביטלס, פרנק סינטרה, שאנסונים צרפתיים ועוד רבים וטובים.

קבלת פנים

מוזיקה מרגיעה ורומנטית בליווי נגן סקסופון מכניסה את אורחי האירוע לאווירה המתאימה, עוזרת להם לשכוח את מה שעבר עליהם במהלך היום ולצלול לתוך החגיגה וחוויות מרגשות.

מוזיקת רקע לסעודה

הארוחה טעימה יותר כשברקע מתנגנות המנגינות האהובות — בדוק! הליווי המוזיקלי ינעים את זמנכם וישרה אווירה חמימה אשר עוטפת את קהל המוזמנים, מחברת ומגבשת אותו בעדינות וללא הפרעה.

ואפשר גם לרקוד

מגבירים את הקצב ומעלים את מפלס מצב הרוח. רחבת הריקודים מתחממת ומתמלאת בהדרגה בפרצופים מחויכים של המוזמנים מכל קשת הגילאים — החל מהילדים הקטנים, הנוער ועד הסבתות והסבים, שנעים בהנאה לצלילי השירים המוכרים.

מוסיקה לאירועים

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *